Модуль 10 - 11
Тепер, коли очікування та цілі
навчання за обраною темою добре визначені, я спланувала, як буду вивчати
обрану тему в своєму класі та створила інструктивні матеріали, які
допомагатимуть учням з використанням комп’ютерних технологій при виконанні
навчальних проектів.
Я
поділилася з колегами та іншими учасниками тренінгу створеними планами вивчення
теми, а також основними документами Портфоліо.
Модуль
9
Я отримала пропозиції та коментарі від колег,
які допомогли мені удосконалити мою стратегію оцінювання учнів.
Модуль
8
Я дізналася, як можна використовувати
засоби оцінювання для діагностики рівня розвитку в учнів навичок 21 століття.
Модуль
7
Я поділилася ідеями про те, як можна використати
Інтернет у навчанні учнів.
Модуль
5,6
Протягом цього модуля я знайшла і зберегла
Інтернет-ресурси, які можна використовувати при вивченні обраної теми,
дізналася , як використовувати інтерактивні Інтернет-ресурси для
пояснення учням нових можливостей співпраці, спілкування та проведення досліджень.
Модуль
3,4
У цьому модулі я розпочала процес планування
обраної теми з того, що визначила, які саме державні стандарти відповідають цій
темі.
Модуль
1,2
Я з'ясувала для себе цілі та
завдання тренінгового курсу Інтел "Навчання для майбутнього",
ознайомилася з основними ресурсами тренінгу:посібником, сайтом освітніх
програм, сайтом допоміжних матеріалів, Електронним довідником.
Я із колегами обговорила шляхи
розвитку в учнів навичок мислення вищих рівнів та навичок 21 століття.
Комментариев нет:
Отправить комментарий